Vi pakker samme dag!

Kun 95kr i frakt

God kundeservice

Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Forsendelse og retur

Hva skal jeg gjøre om jeg har mottatt feil vare?

Det første du skal gjøre er å sjekke mottatt vare opp mot ordrebekreftelsen for å finne ut om det er feilbestilling eller feillevering. Dette gjør du enkelt ved å se på dimensjonen på filtersettet du har fått stemmer med det som står på nettsiden og i henhold til ordrebekreftelsen din. 

Om dimensjonen ikke stemmer, sender du oss en e-post hvor du oppgir dimensjonen/ navn på det filtersettet du har mottatt. Vi vil da sende deg nye og korrekte filter. Vi vil legge en returlapp enten i eller på den nye pakken slik du kan returnere det feil sendte filtersettet tilbake til oss. 

Hva skal jeg gjøre om jeg har bestilt feil vare?

Om du har vært så uheldig og bestilt feil filtersett kan du legge inn en ny bestilling på det korrekte filtersettet, og i kommentarfeltet til den nye bestillingen skriver du "bytte av filtersett" og ordrenummer til varen som er feilbestilt. Vi sender da ett nytt filtersett med det samme, samt en returlapp du kan bruke til å returnere feilbestillingen. Når vi mottar den feilbestilte varen, refunderer vi varebeløpet tilbake til deg (minus frakten på 190 kr for tur/retur). Om du har valgt abonnement på denne ordren, vil vi automatisk kansellere denne når vi får varen i retur. 

Spørmål og svar

Hvilke leveringstid har dere på forsendelsene? 
Svar: Ordrer som vi mottar på hverdager, blir levert til valgt utleveringssted innen 2-5 virkedager. Vi tilstreber å pakke ordren samme dag og sende denne fortløpende.   

Hvilke fraktmetoder har dere?
Svar: Vi benytter oss av Postnord mypack collect hvor du velger utleveringsstedet du vil hente pakken din når du bestiller.

Hva er fraktkostnaden deres?
Svar: Det er fast frakt på 95 kr på alle ordrer uansett hvor stor forsendelsen er. 

Hvordan blir pakken min levert?
Svar: Pakkene leveres til Postnord utleveringssted som du har valgt. Du får beskjed om at pakken din har ankommet utleveringsstedet, via SMS eller email.

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken min?
Svar: Pakken blir liggende på utleveringssted i 14 dager fra ankomstdagen, deretter vil pakken bli sendt i retur til vårt e-handelslager. 
Når vi mottar pakken i retur, vil din ordre bli kreditert (minus frakt tur/retur), og du vil bli tilbakebetalt til samme bankkonto som ditt kjøp ble gjennomført med. Har du valgt betalingsmåte med faktura, vil du motta en ny faktura for fraktkostnaden.  

Produktet du valgte er lagt i handlekurven